دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1395 - 15:02

رئیس مجلس: مسائل انتخاباتی و سیاسی نیاز کشور است/ نباید حرف‌هایی زد که تولید را مختل کند

طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 164563

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی بنیاد برکت، مراسم افتتاح طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز -سه شنبه 17 بهمن- در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد.


پروژه‌های انجام شده از سوی بنیاد برکت در استان قم شامل طرح‌های توانمندسازی اقتصادی، زیربنایی، ساخت مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی، خدمات سلامت الکترونیک، قرض‌الحسنه، حمایت مالی و بیمه‌ای ایتام و... است. در نتیجه اجرای بالغ بر 40 پروژه در این بخش‌ها در استان قم نزدیک به 200 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این استان شده است.


رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه مسیر وفاق ملی در راستای اشتغال زایی باید ایجاد شود تصریح کرد: مسائل انتخاباتی و سیاسی هر ساله داریم و نیاز کشور است اما باید توجه داشت که همه این‌ها ابزاری برای کار، تولید و توسعه کشور است خصوصاً نباید حرف‌هایی زده بشود که تولید و اقتصاد مختل شود.


علی لاریجانی یادآور شد: تمام ابزارهای اقتصادی و ملی ما برای این است که تولید راه بیفتد و مشکلات ما حل شود و صادرات افزایش پیدا کند و بقیه موارد لوازم این امر است.


وی افزود: در قم نیز حتماً این رویکرد درست است و بارها به مدیران گفته‌ام که باید تلاش بر این محور باشد که مزیت‌های اقتصادی قم فعال شود و صنعت توسعه یابد.


لاریجانی ضمن تقدیر از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) برای اشتغال زایی در قم گفت: گردشگری مذهبی در قم قطب ویژه‌ای است و در زمینه کشاورزی و دامپروری نیز توان خوبی دارد که نیاز است کار جدی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته